צרו קשר
ּ

תיקון חלון חשמלי ברכב

החלון נתקע? לא עובד? מסרב לעלות? חלון נפל?

 

אז למה חלון חשמל ברכב לא עובד?

ככל הנראה שהמנגנון של החלון או המנוע של החלון נשחקו. לרוב זוהי הסיבה לבעיה.

עם זאת ייתכן שיש סיבות אחרות לכך שהחלון לא עולה או נתקע או נפל, לדוגמא: הכפתור שנותן את הפקודה לחלון לעלות התקלקל, או פיקוד המתגים מקצר..

אז מה עושים?

מגיעים לאלופים שלנו באסגלס זגגות רכב לבדיקה ללא עלות! ומתקנים את המנגנון של החלון תוך שעה וחצי בלבד אתם בחוץ!!

אסגלס זגגות רכב – רחוב חבר הלאומים 14 תל אביב יפו. טלפון: 03-5253122

תיקון חלונות חשמל לרכב

כמו כל מנגנון גם הפתיחה והסגירה של חלונות הרכב עלולה להיתקל בבעיות שונות שנובעות מסיבות מגוונות:

  • קצר – על מערכות החשמל ברכב מופקדים חלקים שונים שבכל אחד מהם עשויה להתרחש תקלה. תקלות אלו ישפיעו באופן ישיר על כל מערך החשמל ברכב וכמובן שגם על החלונות. אמנם בדרך כלל מדובר על תיקון פשוט למדי שכרוך בהחלפה של חלק זה או אחר, אך ניתן לעשות זאת רק על ידי פניה למקום שעוסק בתיקון חלונות חשמל לרכב.
  • בלאי – כל חלק ברכב הוא בעל חיי מדף שונים ומתבלה לאחר תקופה מסוימת. גם אופן השימוש והתדירות יקבעו את אורך החיים של החלון אך בסופו של דבר כמעט כל רכב יגיע למצב שבו הוא יזדקק לתיקון כל שהוא.
  • התקנה לא מקצועית – גם אם קניתם רכב חדש מהניילון עשויות להתגלות בו תקלות שונות. אמנם התיקון יהיה באחריות החברה אך כדאי שהוא יהיה אמין ויתקיים במקום מוסמך.

 

חייבים להתקין מנגנון חדש?

ניתן תמיד לשפץ את המנגנון הקיים אצלכם ברכב ולא חובה להתקין מנגנון חדש לחלוטין. כמובן שמצבו של המנגנון יכול להיות גם בכי רע ואז לא תהיה אפשרות להחליפו. מאידך רק בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים יוכלו לקבוע את מצב החלון ולהחליט אם ניתן לשפצו או שישנו צורך בהחלפה.

חשוב שהחלון החשמלי שיותקן יהיה זהה לחלונות האחרים ולא יבחינו בהבדל כל שהוא כך שהרכב ישמור על צורתו המקורית. יש להתאים את החלון גם למערכת החשמלית שנמצאת ברכב ולהשתמש בחלקים המתאימים בלבד ולא להתפשר על כך.

אין זה משנה אם מדובר על רכב חדש או יד שניה, תמיד יהיו הוצאות שונות אשר יגיעו במועדים שונים. התקלות יכולות להיות פשוטות ולא יקרות במיוחד או יקרות אשר כרוכות בהתקנה או החלפה של מערכות שונות ברכב. תיקון חלונות חשמל לרכב מחיר עשוי להיות יקר שכן מדובר על מנגנון מורכב. מספיק שחלק אחד במערכת ישחק או ישבר על מנת שהחלון יפסיק לתפקד ויביא לעגומת נפש. אסגלס זגגות רכב מתמחים בתיקון של חלונות חשמליים ומציעים מחירים הוגנים לכלל הלקוחות ללא קשר לסוג הרכב.

תיקון חלונות חשמל לרכב מחיר – איפה כדאי לתקן?

ככל שמדובר על תיקון של חלונות חשמל כדאי ללכת רק למקום מוסמך ובעל ניסיון רב. תיקון זול עשוי להיות גם לא איכותי ובמקרה כזה הוא יעלה לכם יותר כסף בסופו של דבר:

  • אם מדובר על רכב חדש במסגרת האחריות שלו אז ניתן לפנות לסוכנות שממנה קניתם את הרכב ולדרוש את התיקון המהיר. המחיר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בהתאם לתקלה.
  • רכבים יד שניה מומלץ לתקן רק במוסך שמחזיק אנשי מקצוע בתחום זה. המנגנונים שמפעילים את חלונות הרכב הם לא מסובכים אך יש לדעת כיצד להרכיב אותם ואיך לתקן אותם בצורה הנכונה. סבלנות היא מילת מפתח כאן ולעיתים תיאלצו להשאיר את הרכב ליום אחד במוסך.
  • חלקים מקוריים הם חשובים אך ניתן להשתמש גם בחלקי חילוף פחות יקרים שיעשו את העבודה. את ההחלטה ישאירו בידיכם.
  • מומלץ לבקש את החלקים שהוחלפו על מנת להבין מה אירע וגם כדי לצמצם את האפשרות של בעלי המקצוע לעשות עליכם קופה.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ