צרו קשר
ּ

סאנרוף לרכב מחיר

הוא נוח, אוטומטי, שקוף ואפשר אף לפתוח אותו כמו כל חלון רגיל. סאנרוף לרכב מחיר אכן מצדיק את קיומו, והיום יותר ויותר אנשים מעוניינים להתקין אותו על גבי גגות הרכב הפרטיים שלהם. חברת אסגלס זגגות רכב עוסקת בזגגות ואספקת חשמל לרכב ומציעה שירותי תיקון סאנרוף לרכב, כמו גם שירותים מגוונים דוגמת פריצת מנעולים לרכב, תיקון חלונות חשמל, החלפת מראות, שיפוץ ידיות, החלפת חגורות בטיחות וכדומה.

 

סאנרוף לרכב מחיר – בוחרים את הסאנרוף לרכב

החלטתם לשדרג את הרכב שלכם ולהתקין לו סאנרוף? כדאי להביא בחשבון כמה פרמטרים:

  • מהו מחירו – סאנרוף לרכב מחיר תלוי בגורמים רבים כמו איכות החומרים שממנו הוא עשוי, המדינה שבה הוא מיוצר ותהליך ההתקנה שלו. על כל פנים, אל תתפתו לבחור בסאנרוף זול שעלול לעלות לכם בהמשך ביוקר עקב התיקונים הרבים שתצטרכו לבצע. מומלץ לשלם קצת יותר, ולבחור סאנרוף איכותי שישמש אתכם לאורך זמן רב. עם זאת, לא מומלץ להסכים להתקנת סאנרוף במחירים מוגזמים.
  • איזו חברה מתקינה אותו – כאשר פונים לעזרה בהתקנת סאנרוף לרכב, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה אשר עובדת עם יצרנים מוכרים. כמו כן, יש לבדוק אם החברה מתקינה את הסאנרוף בהתאם לתקן.
  • מי דואג להליכים הבירוקרטיים – כאשר אתם מתקינים סאנרוף על גג הרכב, עליכם לדאוג לאישורים במשרד התחבורה ולרישום הסאנרוף ברישוי הרכב.
  • אחריות על התיקון – חברה מקצועית מציעה תעודת אחריות על רכישה ותיקון הסאנרוף.

 

מתקינים סאנרוף ונהנים מנסיעה חווייתית

בעלי רכבים רבים כבר מבינים את הקסם שבהתקנת סאנרוף לרכב ונהנים ממגוון רחב של יתרונות. ראשית, הסאנרוף מפגיש את הנוסעים עם הטבע שמסביב. אין דבר מהנה יותר מלנסוע בשטח בדרך לאילת או לרמת הגולן, לפתוח את החלון ולשאוף אל הריאות משב רוח רענן. מעבר לכך, בעת הנסיעה הלילית יכולים הנוסעים להביט אל השמים זרועי הכוכבים ולהרגיש שהם נמצאים מחוץ לרכב תוך כדי הנסיעה. שנית, הסאנרוף מאפשר פתח אוורור נוסף. אחרי הכול ישנם אנשים שאינם אוהבים לפתוח את החלון ולחוש את הרוח הנושבת על פניהם, והם יעדיפו את לפתוח את גג הרכב.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ