צרו קשר
ּ

תיקון חלונות חשמל לרכב מחיר

אין זה משנה אם מדובר על רכב חדש או יד שניה, תמיד יהיו הוצאות שונות אשר יגיעו במועדים שונים. התקלות יכולות להיות פשוטות ולא יקרות במיוחד או יקרות אשר כרוכות בהתקנה או החלפה של מערכות שונות ברכב. תיקון חלונות חשמל לרכב מחיר עשוי להיות יקר שכן מדובר על מנגנון מורכב. מספיק שחלק אחד במערכת ישחק או ישבר על מנת שהחלון יפסיק לתפקד ויביא לעוגמת נפש. אסגלס זגגות רכב מתמחים בתיקון של חלונות חשמליים ומציעים מחירים הוגנים לכלל הלקוחות ללא קשר לסוג הרכב.

תיקון חלונות חשמל לרכב מחיר – איפה כדאי לתקן?

ככל שמדובר על תיקון של חלונות חשמל כדאי ללכת רק למקום מוסמך ובעל ניסיון רב. תיקון זול עשוי להיות גם לא איכותי ובמקרה כזה הוא יעלה לכם יותר כסף בסופו של דבר:

  • אם מדובר על רכב חדש במסגרת האחריות שלו אז ניתן לפנות לסוכנות שממנה קניתם את הרכב ולדרוש את התיקון המהיר. המחיר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בהתאם לתקלה.
  • רכבים יד שניה מומלץ לתקן רק במוסך שמחזיק אנשי מקצוע בתחום זה. המנגנונים שמפעילים את חלונות הרכב הם לא מסובכים אך יש לדעת כיצד להרכיב אותם ואיך לתקן אותם בצורה הנכונה. סבלנות היא מילת מפתח כאן ולעיתים תיאלצו להשאיר את הרכב ליום אחד במוסך.
  • חלקים מקוריים הם חשובים אך ניתן להשתמש גם בחלקי חילוף פחות יקרים שיעשו את העבודה. את ההחלטה ישאירו בידיכם.
  • מומלץ לבקש את החלקים שהוחלפו על מנת להבין מה אירע וגם כדי לצמצם את האפשרות של בעלי המקצוע לעשות עליכם קופה.

 

יש אחריות

תיקון חלונות חשמל לרכב מחיר הוא כמו כל תיקון וכדאי מאוד לוודא שהוא כפוף לאחריות כל שהיא. בעל המקצוע אמור לספק לכם אחריות על התיקון שתבוא לידי ביטוי בכתב. ככל שמדובר על מקום מקצועי, אז סביר להניח שהתיקון יתבצע על הצד הטוב ביותר תוך שימוש בכל חומרי הגלם האיכותיים ביותר. אם בצאתכם מן המוסך אתם מבחינים בבעיה כל שהיא אז יש להביא זאת לידיעת האחראים במקום.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ