צרו קשר
ּ

תיקון גג נפתח לרכב

מה זה גג נפתח?

גג נפתח ברכב זהו מפתח הנמצא בחלק העליון של גג הרכב והוא אבזור יוקרתי שקיים כיום כמעט בכל רכב חדש.

כל מי שרגיל לנסוע ברכב עם גג נפתח יוכל בקלות למצוא את הייתרונות של חלון גג (סאנרוף).

למה צריך חלון גג?

חלון גג הוא מותרות, הוא נותן לנו כיון אויר נוסף ברכב שאינו מצריך דווקא פתיחה של חלון שעלולה להפריע בגלל הרוח.

האוורור שנכנס לרכב הוא חיצוני ולא מצריך שימוש במזגן.

יתרון נוסף הוא כניסה של אור לרכב באופן נעים, וכמובן האפשרות של יציאה מהרכב בטיולי שטח שניתן לראות את כל הנוף מתוך הרכב בגובה.

ועדין, בשביל הנוחות הזו צריך לדאוג לתחזוקה שוטפת כדי שהגג יגיב וישרת את המטרה שלשמה הוא נועד.

למה לתקן את הרכב באסגלס זגגות רכב?

אי אפשר להתווכח עם ניסיון.. ולנו יש שנים של ניסיון בתחום, אנחנו עובדים עם החברות הגדולות ביותר בארץ בתחום הרכב בתיקוני גגות קבריולט פנורמיים וכו'..

יש לנו את הצוות המיומן ביותר ואת כל החלקים הנדרשים לתיקון כל סוגי הגגות שקיימים…

והכי חשוב.. אנחנו מאוד אוהבים את מה שאנחנו עושים, כנראה זו הסיבה שאנחנו הכי טובים בזה 🙂

אז בואו לקבל הצעה ללא עלות – רחוב חבר הלאומים 14 תל אביב יפו. טלפון: 03-5253122

 

 

גג הרכב הנפתח הוא חלומו של כל נהג או נהגת המעוניינים ליהנות מבריזה צוננת ואוורירית ומתנאי השטח במיטבם. ישנם רכבים בהם הגג הנפתח הגיע בדגם המקורי, ואילו באחרים הגג הנפתח נוסף כשדרוג. אך מה קורה כאשר אתם נדרשים לבצע תיקון גג נפתח לרכב? זוהי לחלוטין לא עבודה לידי חובבנים. מזל שחברת אסגלס זגגות רכב אספה ניסיון ומומחיות רבים במהלך שנות עבודתה בתחום החשמל והזגגות לרכב. את שירותיה החברה מציעה לחברות ביטוח, למפעלים ולמוסכים, לסוחרי רכב, לחברות ליסינג, לתחנות מוניות וללקוחות פרטיים.

 

תיקון גג נפתח לרכב – רק אצל מקצוענים

ישנה חשיבות רבה לבחירה בחברת זגגות מקצועית שתספק לכם אחריות מלאה ותבצע את העבודות האיכותיות ביותר במעבדת התיקונים. סאנרוף (גג שמש) הוא לוקסוס נהדר, אך בהחלט עשויות להתעורר תקלות המחייבות אתכם לבצע תיקון גג נפתח לרכב.

  • שימו לב, התקנה של כל מוצר שאינו עומד בסטנדרטים ובתקנים יוביל לכך שהחלון לא יחזיק מעמד.
  • אם חדרו מים למנגנון החשמלי או שמא הוא הותקן באופן רשלני, עשויות להתעורר תקלות רבות.
  • מסגרת הגג או השמשה עשויות להתעקם ולהתעוות. תקלות אלו מעידות על כך שסביר להניח כי מדובר במוצר לא תקני ולכן מומלץ להחליף את המוצר ולא לתקנו.

כדי לוודא שהגג שלכם מתוקן כראוי ויחזור למיטבו במהרה, חשוב שתבחרו בחברה מקצוענית ומנוסה. מומלץ שהיא תהיה מנוסה בשטח בהתמחות במגוון כלי רכב. חשוב לוודא שאתם מקבלים תעודת אחריות כדי שכך תהיה לכם אסמכתא למקצועיותה של החברה ולעובדה שיהיה לכם מקור מוסמך ומהימן לפנות אליו לכל מקרה של תקלה.

 

כל היתרונות לגג הנפתח

אם ברכבם אין גג נפתח, באישור משרד התחבורה ובסיועה של חברת התקנות מקצועית, תוכלו ליהנות מכל היתרונות הרבים של הגג הנפתח. מלבד העובדה שהוא משדרג את מראה הרכב ליוקרתי ומושך, הוא מעלה את ערכו. מלבד זאת, הוא תורם לסירקולציית אוויר מיטבית ברכב שאינה מפריעה לנהג בניגוד לכניסת אוויר מהחלון הפתוח.

יש להדגיש זאת שוב, כל התקנת גג נפתח לרכב מחייבת אתכם להוציא את כלל האישורים המתאימים לכך וכן לשנות את רישוי הרכב בהגדרת החוק במחשבי משרד הרישוי.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ