צרו קשר
ּ

תיקון גג קבריולט וגגות פנורמיים

תיקון גג נפתח ברכב:

גג נפתח ברכב איננו צורך חובה בכל רכב, כשאנו בוחרים רכב עם גג נפתח אנחנו בוחרים תוספת המשפרת את חווית הנסיעה שלנו.

בשביל הנוחות הזו צריך לדאוג לתחזוקה שוטפת כדי שהגג יגיב וישרת את המטרה שלשמה הוא נועד.

כאשר הגג לא עובד – אל תנסו לפתוח אותו בכוח!! אתם עושים יותר נזק בדרך הזו.

אצלנו באסגלס את הצוות הכי מיומן בתיקון כל סוגי הגגות – קבריולט , גגות פנורמיים , סאנרוף , גג חשמלי וכו'..

ברכבי יוקרה לרוב, בנוסף לגג הנפתח קיים וילון גג אשר מכסה את השמשה. כאשר נוצרת ביטנה בוילון והוא מתחיל להיות רפוי המצב מעיד על כך שהוא יצא מהמסילה אשר נועדה למתוח אותו.

ברוב המקרים כשזהו המצב יש צורך להחליף את הווילון לחדש. אצלנו באסגלס זגגות רכב תוכלו למצוא את מלאי הוילונות התחליפיים הגדול והרחב ביותר שקיים בישראל כיום,

וכמובן את הצוות הכי מיומן בביצוע עבודות מסוג זה. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה נוספת בטלפון: 03-5253122 או בכתבותינו: רחוב חבר הלאומים 14 תל אביב יפו.

למראות הרכב ישנו תפקיד חשוב. בדומה למורה שעושה שימוש ב"עיניה שבגב", כך המראות ברכב משמשות כעיניים אחוריות לנהג בזמן הנהיגה. מסיבה זו, כאשר המראה נעשית תקולה, חשוב במהרה לבצע תיקון מראה לרכב כדי לא לפגום בנסיעה ולהעמיד בסכנה את הנהג ואת יתר הנהגים בכביש. פנו לחברת אסגלס זגגות רכב המספקת שירותי זגגות וחשמל לרכב כדי שזו תתקן את המראות ביעילות המיטבית.

 

מה עליכם לדעת על תיקון מראה לרכב?

מראות הרכב עשויות משני רכיבים מרכזיים, זגוגית המראה וגוף המראה שעליו הזגוגית מותקנת. בכל מצב שבו אחד מהרכיבים נפגע, נדרש תיקון מראה לרכב.

שימו לב, זו פעולה שחשוב מאוד לבצע באופן המקצועי ביותר. ועל כן, מומלץ לבצע השוואת מחירים מושכלת בין מספר נותני שירות המעמידים במלאי מראות מותאמות עבורכם באופן ייעודי. במקרים רבים, עלות תיקון המראה עשויה להתקרב למחיר החלפת המראה ועל כן מומלץ לשקול זאת בעת הצורך. מחיר החלפת המראה מושפע גם מטיבה ומאיכותה. מראה משומשת כמובן תעלה פחות.

במקרה של מראה חשמלית הפועלת על בסיס מנגנון חשמלי מובנה ברכב ומביאה לכוונון הראי בהתאם לזווית הראייה הרצויה, תיקון המראה יכלול את תיקון המנגנון הפנימי או לחלופין חיבור המנגנון למראת צד חלופית חדשה.

 

טיפים לבחירת מראה

בשוק קיימות מראות רבות – פנימיות וחיצוניות.

במקרה של מראה חיצונית, חשוב לבחור מצלמות איכותיות משום שהן בולטות מחוץ לרכב ועשויות להיסדק או להישבר בקלות. יתרה על כך, חשוב לבחור במראה המספקת שדה ראייה רחב ומקיף. וכמובן, תוכלו לבחור במראה בעלת מנגנון חשמלי אוטומטי שלה יש יתרונות רבים, וביניהם גם קיפול אוטומטי.

גם מראות פנימיות מגיעות במגוון סוגים ודגמים – מראות פנורמיות בעלת שדה ראייה רחב מאוד לצד מראות רגילות.

חשוב מאוד להיוועץ עם איש מקצוע מומחה כדי שיתאים לך את המראה הטובה ביותר להעדפותיכם וזו המתאימה לרכב באופן ייעודי בכדי שנסיעתכם תהיה לחלקה ובטיחותית.

אפשרות נוספת לטפל במראות הצד שלכן, שהן מהפגיעות הנפוצות ביותר, היא לדאוג לכך שביטוח הרכב יכסה את עלות תיקון הנזק. כך למשל, כיסוי משלים יאפשר לכם ליהנות מתיקון מראות ופנסים מהיר ללא שתזדקקו להפעיל את פוליסת הביטוח שתרשום ברקורד הביטוח שלכם את התיקון.

 

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ